piątek, 11 sierpnia 2017

Od Nightmare CD Duende***


-Więc tak... mam 5 lat jestem w tym stadzie suczką Theta, moja mama to Heder, a tato to Dangroł, nie mam rodzeństwa. Mam stanowisko mordercy i wojownika do zadań specjalnych. Moja historia jest taka:
Urodziłam w bogatym domu. Dobrze mi się tam żyło, miałam rodowód i wszystko, co mogłam sobie wymarzyć. Raz pojechaliśmy na wycieczkę i tam mnie porwano, mój tato próbując mnie ocalić, został postrzelony, ale nic mu się nie stało. Ja jakoś uciekłam i błąkałam się tu i tam, nauczyłam się wieli rzeczy głównie walki, mądrości, sprytu i zabijania, teraz zabicie naprawdę dużego jelenia w pojedynkę zajmuje mi ok. 5 minut. I co ja tu jeszcze mam o sobie tobie przynudzać... Zapewne trochę cię nudzi moja historia ?- opowiedziałam o sobie Duende, który cały czas na mnie patrzył.
-No cóż nie zbyt kolorowa jest twoja historia- powiedział patrząc na mnie.
-Tak jak twoja i większości sfory, ale co za nami to za nami i nie należy rozdrapywać starych ran- powiedziałam patrząc z uśmiechem na psa
-Racja -odpowiedział z uśmiechem
-Jak łapa?- zapytałam

<Duende?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz